pondělí 19. září 2011

Kurz


Díky internetu jsem se potkala se spoustou zajímavých lidí a našla množství zajímavých a inspirativních materiálů. Zájem o využívání informačních technologií ve výuce mne dovedl na portál rvp.cz a posléze i do sekce e-learning, kde jsem narazila na kurz, který pro mne má velmi lákavý název: Vzdělávací technologie pro 21.století.
V pondělí 12.9. jsme se setkali na úvodním setkání s našimi tutory a dalšími kolegy, kteří se do kurzu přihlásili. Hlavním tutorem je pan Bořivoj Brdička, jehož články, videopřednášky  a projekt Spomocník, mě zaujaly již dávno. Možná jste jej viděli v Miléniu. Ani jméno druhého tutora mi nebylo neznámé. Petr Naske. Potkala jsem se také s dosud jen virtuální kolegyní ze skupiny Pepouš Jitkou Rambouskovou. Její blog Co jsem vyzkoušela již sleduji delší dobu a nacházím v něm mnoho inspirací a návodů.
Během úvodního představování ve fóru jsem získala další odkazy, které jistě stojí za zmínku.
Čtenářský deník by mohl obohatit výuku českého jazyka.  Zaujal mě také web Audiovizuální a mediální výchova, který ještě prozkoumám. a na dalším webu jsem objevila odkaz na animované mapy, které by se jistě hodily dějepisářům.
Další inspiraci mi přinesla i samotná forma představování. Takže s dětmi v informatice určitě vyzkouším představení se pomocí Prezzi.
Už první "představovací" týden, byl velmi zajímavý a těším se na další. Doufám, že budu stíhat :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat